У 2019 році ми розпочали проект у рамках Клубу стратегічних партнерів плодоовочевої продукції
Учасник | Роль | Відповідальність |
Сингента | Створення індивідуального протоколу вирощування овочів і фруктів, технічний супровід виробника в період вирощування культури, забезпечення технічними сервісами для гарантованого успіху |
|
METRO, СІЛЬПО, АШАН, GOODWINE | Покупець |
|
АГРІКО, ТМ PAPAS, БІОТЕХ, ОВОЧИСТА, ЗОРЯ КАХОВЩИТИ | Виробник і продавець |
|
PLT | Контроль продукції |
|
значне розширення проєкту «Гарант якості плодоовочевої продукції»
ТОВ «Агріко Україна», ТМ Papas
- 2-й сезон успішної реалізації Протоколу вирощування для отримання безпечної картоплі
- Одержання результатів аналізу на пестицидні залишки в 2020 році як підтвердження безпеки картоплі
- Лого Клубу як знака якості плодоовочевої продукції на упаковці
- Зйомка ролика для комунікації з кінцевим споживачем у мережах Goodwine і Metro Cash and Carry
- Рекламні кампанії, спрямовані на кінцевого споживача в партнерстві з торговельними мережами
- Сегментація картоплі та сортів за типом споживання
ТОВ «Біотех ЛТД»
- Реалізація Протоколу вирощування для отримання безпечної картоплі в 2020 році
- Підтвердження безпеки продукції — перевірка на пестицидні залишки
- Успішний старт тристоронньої співпраці Syngenta — Aushan — «Біотех ЛТД»
- Розробка нового логотипу для ТОВ «Біотех ЛТД»
- Розробка упаковки для ТОВ «Біотех ЛТД» з використанням лого Клубу як знака якості
- Зйомка спільного ролика для просування в Aushan
- Рекламна кампанія з Aushan
ТОВ «Зоря Каховщини»
- Реалізація Протоколу вирощування для отримання безпечних цибулі, моркви, томата, капусти в 2020 році
- Підтвердження безпеки продукції — перевірка на пестицидні залишки
- Успішний старт тристоронньої співпраці Syngenta — Metro Cash and Carry — Зоря Каховщини
- Розробка нового логотипу для ТОВ «Зоря Каховщини»
- Розробка упаковки для «Зоря Каховщини» з використанням лого Клубу як знака якості
- Зйомка спільного ролика для просування в Metro Cash and Carry
- Рекламна кампанія з Metro Cash and Carry
ТОВ «Тріада-МК», ТМ Mirada Fruits
- Старт успішної співпраці в 2020 році
- Проєкт реалізації протоколу вирощування для яблук, вишні та ягід на свіжий ринок на 2021 рік
- Великий асортимент соків, замороженої продукції
- Розробка упаковки на 2021 рік
- Уже відзнятий відеоматеріал для старту рекламних комунікацій в 2021 році
- Готові до тристоронньої співпраці з нашими партнерами — торговельними мережами в рамках проєкту Клубу на 2021 рік
